dinsdag 17 januari 2012

WIE BEN IK ?

Hoi en welkom op cansuxx.blogspot.com !!
Ik ben Cansu en ik word binnenkort (op 26 januari) 13 jaar oud.
Ik woon in België. Mijn sterrenbeeld: waterman.

Waarom ik blog? dat zal ik je nu vertellen:
Ik vind het leuk om artikels te lezen bij andere bloggers. Op een dag kwam ik op het idee om zelf ook te gaan bloggen! Ik heb eerder geblogd, hier, op cansuxx.blogspot.com maar op één of andere manier zijn al mijn berichten verwijderd. sorry. Vanaf nu ga ik mijn best doen om leuke artikels te schrijven. Natuurlijk zullen dat geen professionele posts zijn maar gewoon wat leuke blogposts.

Wat ik wil bereiken ? Niets behalve volgers. Ik wil dat mijn blogposts vaak gelezen worden, en zoals JIJ dat heb kunnen zien heb ik geen volgers (op dit moment 17/01/2012). Ik wil natuurlijk wel een paar volgers. Zelfs 2 of 3 volgers overtuigen mij om veel te gaan schrijven.

Er zullen nog artikellen komen over hetzelfde onderwerp.

Ik hoop dat je dit leuk vond, tot de volgende keer!

xx doei  Cansu

Geen opmerkingen:

Een reactie posten