zaterdag 3 maart 2012

FAVORIETE BEAUTYBLOGGERS


mensen die van beauty houden volgen ook wel beautybloggen.
ik ga het hier niet zitten vertellen over wat een (beauty)blog is, maar ik ga jullie vertellen wie mijn favoriete (beauty)bloggers zijn. ik doe het alleen op het gebied van nederlandse bloggers. er zijn er echt heel veel, die beauty bloggen. ik doe het in twee delen: mijn favorieten van grotere bloggers, en mijn favorieten van jonge bloggers (daarmee bedoel ik van meiden van 13-14-15..)


ik begin met de eerste beautyblogger van nederland
natuurlijk
1) BEAUTYGLOSS
mascha is de eigenaar van 't site: beautygloss.nl
ze heeft een hele grote succes, iedereen kent haar wel volgens mij!!
SHE IS THE NUMBER ONE!! <3



mijn tweede favoriete, Nederlandse  beautybloggers zijn misslipgloss en veracamilla
Cynthia en Vera
            
misslipgloss.nl         veracamilla.nl

zij staan voor mij allebij op nummer twee. ze zijn alle twee hele leuke bloggers, beiden een blog waar je iedere dag meer leert. ze zijn ook wel 'bekend' dus meeste van jullie kennen ze wel denk ik.

dan mijn 3de favoriete, nederlandse blogger is teskuh.nl

TESKE
(foto is een beetje onduidelijk, sorry)

jullie kennen haar vast ook wel! zei is ook een (beauty) blogger. maar eigenlijk niet echt een beautyblogger want ze blogt niet zo vaak over beauty, maar wel over lifestyle, eten, ...
ze is wel een blogger met succes! zoals de vorige bloggers hierboven.


eigenlijk hoort serena van beautylab ook bij mijn favorieten maar niet in de top 3. ( beautylab.nl)


dit waren mijn favorieten van bekende bloggers, en nu de 'jongere' bloggers.
ik ga ze niet op volgerde zetten (1ste 2de 3de) maar ik ga ze gewoon opnoemen.

lenette12345.blogspot.com, inspiredby-beauty.blogspot.com, indianrosemakeup.blogspot.com,....

deze drie zijn dus mijn top drie (staat niet op volgorde!) van de jonge bloggers.

KIM


LENETTE



                                                
EN ESTHER




dit was het dan! trouwens dit waren alleen de mensen die mijn favorieten zijn qua blog, niet youtube filmpjes, over mijn favoriete mensen op youtube komt er ook een artikel!


ik hoop dat je het leuk vond!
doei

Geen opmerkingen:

Een reactie posten